czwartek, 7 maja 2015

Celuj w zdanie! Mój debiut wyzwaniowy.



Witajcie! 

Zapraszam Was do współudziału w celowaniu.  
Mam nadzieję, że mój debiut wyzwaniowy przypadnie Wam do gustu :)


O co chodzi?
  • Zabawa polega na przeczytaniu książek, które zawierają w treści proponowane przeze mnie hasło. Jako, że wyzwanie nie startuje z początkiem miesiąca, a ja nie jestem bardzo konserwatywna, mile widziane są  również wcześniej przeczytane książki, które pasują do danego hasła. To ma być przede wszystkim zabawa :)
  • Celujemy w konkretne zdanie lub zdania, które pasują do hasła. Mogą to być zdania, które dosłownie zawierają słowo-klucz, oraz te, które odzwierciedlają jego charakter, np. gdy hasłem jest miłość możemy odnaleźć konkretne słowo miłość, bądź zdania, które opisują czyjeś uczucie. Pasujący fragment książki można, ale nie trzeba, umieszczać w komentarzu obok linka do recenzji.
  • Celujemy absolutnie we wszystko. Począwszy od fabuły, kolorów, miejsc, bohaterów, przez pojęcia abstrakcyjne, do okładki, czy autora. Wszystkie chwyty dozwolone:)
  • Gwarantowane:
    • comiesięczne podsumowanie przeczytanych przez Was książek wraz z linkami do recenzji oraz informacja, w co celujemy w następnym miesiącu,
    • wyśmienita zabawa, uważne czytanie książek i chwila refleksji,
    • możliwość poznania innych ciekawych czytelników z blogosfery, kto wie, może zdobycie stałych bywalców Waszych blogów, a może i przyjaźni:)
Co i jak?  
  • Czas trwania jednego Celowania- miesiąc kalendarzowy
  • Całe wyzwanie trwa: od 7 maja 2015  do 31 grudnia 2015
  • Współudział: zapraszam wszystkich chętnych, z blogiem lub bez, z profilem lub bez, z koleżanką/kolegą lub bez :) 
  • Dołączenie do zabawy: zgłosić się można w każdej chwili,  wystarczy komentarz pod tym postem z linkiem do posiadanego bloga lub profilu.
  • Baner: Będzie mi miło jeśli wrzucicie baner wyzwania na bloga (miejsce nie ma znaczenia, czy to będzie panel boczny, odpowiednia zakładka lub inne). Proszę natomiast o to, by baner lub link odsyłający do wyzwania umieszczony został pod recenzją biorącą udział w zabawie. Może ktoś jeszcze dzięki temu skusi się na Wielkie Celowanie:)
  • Zgłoszenia książek: w maju poprzez wstawianie komentarza pod tym postem. W związku z tym, że każdego miesiąca celujemy w inne zdania, w kolejnych miesiącach będę prosiła o przypinanie komentarzy do posta z hasłem na konkretny miesiąc
  • Nie wymagam dodawania mojego bloga do obserwowanych, choć będzie mi miło, jeśli zrobicie to, po rozgoszczeniu się u mnie z własnej nieprzymuszonej woli:)

Zatem celujemy!

Hasło na maj: kuchenne szaleństwo
Hasło na czerwiec: letnia przygoda

Celuj w zdanie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz